منو کامل کن

در جستجوی عشق...شاید که حقیقت باشد آن جادویی که از آن سخن می گویند!

منو کامل کن

در جستجوی عشق...شاید که حقیقت باشد آن جادویی که از آن سخن می گویند!

در جستجوی خوبی ها...
برای خلق تجربه هایی نو...
و یافتن دوستانی ناب...
و زیستنی ستودنی در این گستره ی تجلی بخش حیات...
باشد که آرام و قرار باشم...

بایگانی
آخرین مطالب

من راحتم !

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۳۳ ق.ظ

سلام

خواستم بگم من همین طوری راحتم...

شایدم هنوز آماده نیستم !

به هر حال هنوز وقتش نیست !

واسه همینه که موردی که پیش میاد من هنگ میکنم !

الان خوبم ، خوشحالم ! آرومم ! شکر!خیلی شکر!

خداجون من عیدی میخوام ! هم برای خودم هم برای دوستهام.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۳۰
رزالین شبنگ

نظرات  (۱)

سلام شبنگگگگگگ!
چطوری؟منزل نو مبارک.
توام که مثل من کم پیدایی.اصلا همه این روزا کم پیدان.
راستی تسلیت میگم. خدا رحمتشون کنه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی