منو کامل کن

در جستجوی عشق...شاید که حقیقت باشد آن جادویی که از آن سخن می گویند!

منو کامل کن

در جستجوی عشق...شاید که حقیقت باشد آن جادویی که از آن سخن می گویند!

در جستجوی خوبی ها...
برای خلق تجربه هایی نو...
و یافتن دوستانی ناب...
و زیستنی ستودنی در این گستره ی تجلی بخش حیات...
باشد که آرام و قرار باشم...

بایگانی
آخرین مطالب

حال عجیب من

يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۵۴ ق.ظ

سلام

امروز ...

نه ! دو ماه پیش ! موردی به من معرفی شد که مصادف شد با فوت خاله ام ! و بعد از چندین تماس از طرف آنها و پیدا نکردن مادرم بالاخره شماره مرا پیدا کردند و امشب تماس گرفت...از دلهره ای که ابتدا به من دست داد و سختی لحظات اول که بگذریم تماس خوبی بود...

اما برای من پر از استرس...دقیقا همان ماه تولد با همسر سابقم!!!

من نپرسیدم ! خودش گفت ! و از سکوت من همه چیز را فهمید ! از من خواست قضاوت نکنم و بدبین نباشم! من به طالع بینی اعتقاد ندارم اما این مورد مرا می ترساند !

به خودم دائم تکرار میکنم که من به طالع بینی اعتقادی ندارم...اما ترس تمام وجودم را گرفته است! حتی از رودررو شدن با او هراس دارم...

چه بلایی به سرم آمده...

اشک... اشک ...نمیگذارد جایی را ببینم...
خدایا...خودم را به تو می سپارم...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۸
رزالین شبنگ

نظرات  (۱)

بیشتر مردم به پشت شیشه خودروهایشان این برچسب را می زنند : "امروز، اولین روز از بقیه زندگی من است." من ترجیح می دهم این گونه تصور کنم : "امروز، آخرین روز زندگی من است و می خواهم به گونه ای زندگی کنم که گویی دیگر هیچ فرصتی ندارم"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی