منو کامل کن

در جستجوی عشق...شاید که حقیقت باشد آن جادویی که از آن سخن می گویند!

منو کامل کن

در جستجوی عشق...شاید که حقیقت باشد آن جادویی که از آن سخن می گویند!

در جستجوی خوبی ها...
برای خلق تجربه هایی نو...
و یافتن دوستانی ناب...
و زیستنی ستودنی در این گستره ی تجلی بخش حیات...
باشد که آرام و قرار باشم...

بایگانی
آخرین مطالب

اتفاقات تازه

پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۴۵ ق.ظ

سلام

من اینجا رو ساختم !

اما چه ساختنی! همون ساعتها بهم خبر دادن خاله م بدحاله ! و من با کوله باری از نگرانی راهی اهواز شدم ! و متاسفانه در کمتر از چند ساعت داغدار خاله م شدم !

روزهای سختی به من گذشت ! خیلی سخت ! روی آوردم به تنهایی ! در کمتر از 9 ماه ! هم مادربزرگم هم خاله م...

سخته ! سخته ! سخته !

بهترم ! اما الان ! این نوشتن ! بغض آورد به گلوم !

امیدوارم بهتر بشم!

خوبید دوستان خوبم؟

این منم ! اینجا شروعی دوباره ست!

پیش به سوی بهترین ها

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۵
رزالین شبنگ

نظرات  (۱)

سلام.تسلیت.به امید روزهای بهتر
پاسخ:
سلام.متشکرم عزیزم.همچنین برای شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی